Emocje w ciele



Szukacie pomysłów jak pomóc maluchom w zrozumieniu związku ciało-emocje, jak rozwijać ich umiejętność rozpoznawania i monitorowania pojawiających się w nich emocji? "Emocje w ciele" to interwencja zabawowa, która ułatwi maluchom zrozumienie jak ściśle nasze ciało połączone jest z emocjami i co dokładnie znaczy, kiedy mówimy, że emocje mieszkają w ciele. Zgromadźcie zatem kilka kolorowych puszystych kuleczek i w ciągu kilku chwil "nasiąknijcie" od stóp do głów w różnorodne emocje   Szczegółowa instrukcja poniżej.


Komentarze

  1. Ja zastanawiam się właśnie nad tym aby udać się do psychologa i chciałem się was zapytać czy korzystaliście może kiedyś z tego typu https://wetalk.pl/ terapii tekstowej online? Jeśli tak to czy waszym zdaniem jest ona dobrym rozwiązaniem?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie opisane. Z emocjami radzimy sobie różnie, tak samo my dorośli jak i dzieci. Jeśli sobie nie radzimy to lepiej skorzystać z fachowej pomocy. Ja taką znalazłem w https://psychomedic.pl/ w Warszawie, ale w innych miastach też są, a w dodatku oferują wizyty online. Sam jestem zaskoczony, że tak potrafiłem się otworzyć. Teraz jest bez porównania lepiej.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz